15 grudnia 2014

*PRZESYT



Hej! Dziś mam dla Was kolejną dawkę paznokci. Tym razem są to tipsy, które miałam na sobie jakiś miesiąc temu. Są one długie, zaokrąglone, zachowane w kolorach beżu, złotego i czarnego. Na jednym z środkowych palcy umieściłam po cztery cyrkonie. Dlaczego nazwałam post "przesyt"? Dlatego, że uważam, że paznokcie są zrobione ładnie, ale z dużą ilością kolorów i dużą ilością cyrkonii. Moim zdaniem są to pazurki dla odważnych. :)) 

Co w następnym poście? :) Pokaże Wam moje aktualne prace :) Zapraszam! :) 

Follow me: 

http://instagram.com/strefa_pazurkow/

4 komentarze:

Unknown pisze...

Masz naprawdę fajny blog. Trochę nie w moim stylu ale te kilka minut na przeczytanie i skomentowanie nic mnie nie zbawią.
Ciekawe hobby. Mam nadzieję że twój blog szybko się rozkręci. Pozdrawiam i mam prośbę: mogłabyś mnie powiadomic od czasu do czasu o nowym poście? Dziękuje.
Jeśli będziesz miała wolny czas to wpadnij do mnie i skomentuj. Potrzebuje opinii innych. Też dopiero zaczęłam http://you-dont-know-anything-about-me.blogspot.co.at/

Unknown pisze...

fajne są :) przedłużone, czy naturalne? :)

Unknown pisze...

przedłużone :))

Colli pisze...

So beautiful!!

What about following each other? I would really love to keep in touch honey!
Tell me what you think about it :)

xoxo Colli // my blog - tobeyoutiful